大秦凯撒

我见青山多妩媚,料青山见我应如是。
Young And Beautiful - Lana Del Rey

南京南和北京北:

电影《了不起的盖茨比》插曲 这最伟大的爱情凝聚的音乐穿透了灵魂 整首歌荡气回肠 词深扣人心 Lana鬼魅深情的声线使得歌宛如天人之作

Will you still love me when I'm no longer young and beautiful
当韶华逝去 容颜不再 你是否爱我如初 地久天长
Will you still love me when I got nothing but my aching soul
当一无所栖 遍体鳞伤 你是否爱我如初 地久天长
I know you will, I know you will
我深知你会 我深知你会
I know that you will
我深知你的爱经久绵长

When you and I were forever wild
起初你我年少轻狂 不惧岁月漫长
The crazy days, the city lights
纵情时光 华灯初放
The way you'd play with me like a child
我们如孩提时光嬉戏疯狂
The way you'd play for me at your show
你盛装登场 独为我而唱
And all the ways I got to know .Your pretty face and electric soul
精致脸庞 灵魂不羁狂妄 一眼千年 我一睹难忘
All that grace, all that body,all that face makes me wanna party
优雅气场 让我沉沦疯狂
He's my sun, he makes me shine like diamonds
他是我的太阳 他的光芒 如宝石夺目 璀璨闪亮

评论

热度(3418)

  1. 共8人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据